ببار بارون






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


یه کافه برا خانوم دکتر

آسمان زندگی من

ببار بارون ببار بارون                    دلم از زندگی خونه
دیگه هر جای این دنیا                    برام مثل یک زندونه
        *********
        *********
ببار بارون که دلگیرم                  ببار بارون که غمگینم
خراب حال من امشب                  دارم از غصه

 

 *********
        *********
ببار ای نم نم بارون               ببار امشب دلم خسته است 
ببار امشب دلم تنگه                همه درها بروم بسته است


 

        *********
        *********
ببار ای ابر بارونی                       ببار و گونمو تر کن
مثله بغض دل ابرا                  بباراین بغض و پرپر کن


 

        *********
        *********
نه دستی از سر یاری                    پناه خستگی هام شد
نه فریاد هم آوازی                        غرور خلوت ما شد


 

        *********
        *********
نه دل گرمی به رویایی              که من هم بغض  بارونم
نه امیدی به فردایی                       که از فردا گریزونم


 



نظرات شما عزیزان:

taha
ساعت20:25---19 شهريور 1390
سلام وب جالبی داری خوشحالم میشم به منم سربزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 19 شهريور 1390برچسب:,ساعت18:51توسط دکتر شبنم | |